منتديات احلى كلام
عشرة أسئله من القلب لكل شاب وفتاه والردود بين أناملكم ....!!!!!!!!! 613623
عزيزي الزائر / عزيزتي الزائرة يرجي التكرم بتسجبل الدخول اذا كنت عضو معنا
او التسجيل ان لم تكن عضو وترغب في الانضمام الي اسرة المنتدي
سنتشرف بتسجيلك

شكرا عشرة أسئله من القلب لكل شاب وفتاه والردود بين أناملكم ....!!!!!!!!! 829894
ادارة المنتدي عشرة أسئله من القلب لكل شاب وفتاه والردود بين أناملكم ....!!!!!!!!! 103798

منتديات احلى كلام
عشرة أسئله من القلب لكل شاب وفتاه والردود بين أناملكم ....!!!!!!!!! 613623
عزيزي الزائر / عزيزتي الزائرة يرجي التكرم بتسجبل الدخول اذا كنت عضو معنا
او التسجيل ان لم تكن عضو وترغب في الانضمام الي اسرة المنتدي
سنتشرف بتسجيلك

شكرا عشرة أسئله من القلب لكل شاب وفتاه والردود بين أناملكم ....!!!!!!!!! 829894
ادارة المنتدي عشرة أسئله من القلب لكل شاب وفتاه والردود بين أناملكم ....!!!!!!!!! 103798

منتديات احلى كلام
هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

منتديات احلى كلام

الرئيسيةالبوابةأحدث الصورالتسجيلدخولدردشة احلى كلام
منتدى
التبادل الاعلاني
بحـث

نتائج البحث

Rechercher بحث متقدم
المواضيع الأخيرة
تسجيل صفحاتك المفضلة في مواقع خارجية
قم بحفض و مشاطرة الرابط a7laklam على موقع حفض الصفحات
الإبحار
 البوابة
 الفهرس
 قائمة الاعضاء
 البيانات الشخصية
 س .و .ج
 ابحـث
منتدى
منتدى

عشرة أسئله من القلب لكل شاب وفتاه والردود بين أناملكم ....!!!!!!!!!

4 مشترك
كاتب الموضوعرسالة
molto

عشرة أسئله من القلب لكل شاب وفتاه والردود بين أناملكم ....!!!!!!!!! Empty
مُساهمةموضوع: عشرة أسئله من القلب لكل شاب وفتاه والردود بين أناملكم ....!!!!!!!!!   عشرة أسئله من القلب لكل شاب وفتاه والردود بين أناملكم ....!!!!!!!!! I_icon_minitimeالجمعة أغسطس 15, 2008 12:02 am

الاول الاسئلة للشباب

1_ لو انت ماشى مع حبيبتك يعنى فى الشارع ولاقيت حبيبتك بتبص لواحد معدى وبتقولك الولد دة امور اوى وانت ماشى جمبها هيبقى رد فعلك ايه ؟

2_ولو انت قاعد مع حبيبتك فى مكان زى بيتزا هات مثلا ولاقتها عمالة ترزع فى الشوكة والسكينة وهى اصلا مش عارفة تمسكها وبمعنى اصح عملتلك قلق فى المحل وماسكة الكاتشب وفاكرها لعبة وبتحط كتير اوى على البيتزا هبيقى رد فعلك معها ايه؟

3_ولو انت قاعد مع حبيبتك وفى وسطيهم صحابك الصبيان ولاقتها عمال تهزر كتير اوى مع صحابك ومش عمالالك اى احترام فى وسطيهم رغم انهم عاملنلك احترام ومش عاوزين يهزرو هتعمل ايه

4_ولو انت مستنى حبيبتك فى مكان مثلا يعنى اوادم كايرو مول ولاقتها جايالاك ومعها اخوها وبتعرفك بية هيبقى رد فعلك ايه؟

5_ولو انت قاعد مع حبيبتك فى كافية وقاعدين بتشربوا نسكافية مثلا ولاقتها بتشرب بصوت عالى وبتلفت نظر اللى حواليك رغم انها بنت اسبور واستيل موت هتعمل ايه ؟

6_ولو انت بتحب واحدة عندكو فى المنطقة وفى واحد صحبك مش عارف انك بتحبها وجة قالك انا كلمتهاوخت رقم موبيلها واداك رقم موبيلها صح هتعمل ايه وكمان لو لاقيت صحابك بردو مش عارفين انك بتكلمها وقاعدين يتكلموا على واحدة سلوكها وحش وفى الاخر تعرف انها هى هتعمل ايه ؟

7_ولو انت فى الكلية ومستنى حبيبتك ولاقتها نازلة مع واحد من عربية وبتقولك دة صحبى وساكن عندى وقابلنى وقالى هوصلك لحد الكلية هتعمل ايه ؟

8_ولو مامتك او باباك قالك ابعد عن حبيبتك دية عشان دية مش كويسة هتعمل ايه هتسمع كلامهم ولا لا؟

9_ولو انت حبيت واحده مش من مستواك خالص يعنى واحدة من الشارع هتفضل معها ولا لا ؟

10_ولو حبيت اخت صاحبك هتكمل معها ولا لا وهتقول لصاحبك انك بتكلمها ولو قولتلوا وموافقش هتعمل ايه ؟

بعد مخلصنا اسئلة الشباب

نسأل بقى البنات ونقولهم ؟

1_لو انتى ماشية مع حبيبك فى الشارع وللاقتيه بيبص لواحده جامد اوى فى الشارع وبيقولك شايفة البنت دية امورة اوى وكان نفسى اكلم واحدة زيها طبعا هيقول الكلمة دية فى سرة هتعملى ايه ؟

2_ولو انتى دلختى مكان معروف ومشهور ولاقيتى صاحبك مش عارف يتعامل مع الناس جوا يعنى مش عارف يكلم الويتر بأسلوب حلو بيكلمة بأسلوب وحش ولدرجة الناس عمال تبوص عليكوا هتعملى ايه ؟

3_وبردو السؤال دة للبنات لو لاقيت حبيبك بيشرب بصوت عالى اوى فى مكان برغم ان الصوت بيشد انتباه االناس جمبكوا هتعملى ايه ؟

4_ولو لاقيتى حبيبك جى عليكى وشارب مخدرات ومش قادر يمشى يا ترا هتكلمى معه وهتخرجى ولا هتمشى وهتسبية ؟

5_ ولو حبيبك وهو ماشى معاكى راح مطلع سجارة حشيش وعايز يشربها وهو ماشى معاكى هترضى انه يشربها وهو ماشى معاكى

6_ ولو حبيبك وانتى واقفة مستنياه لاقتية جايب واحد ومأنكجها وجى يعرفك بيها يا ترا هتعملى ايه ورد فعلك هيبقى ايه ساعتها

7_ ولو حبيبك اوى وانتى بتحبية اوى دخل على النت ولاقاكى اونلين وراح جاب كل الناس اللى عندة اونلين وهما كمان يعرفوكى وراح جاب واحدة كمان وراح قال ياجدعان مش تباركولى انا خطبت البنت اللى معانا فى الانفيت والكلام دة وانت فى الانفيت هتعملى ايه

8_ولو حبيبك اتأخر عليكى زيادة عن اللزوم وكل شويه يكلمك على الموبيل ويقولك انا جى دلؤتى اهو اصل الموصولات صعبة وفى الاخر بعد متستنيه كتير اوى اوى يتصل بيكى ويقولك انا مش جى عشان فى ظروف وفى الاخر تعرفى انه كان مع بنت تانية رغم انك بتحبية

9_ولو انتى فى الفترة اللى بتحبى فيها صاحبك شوفتى شخص تانى واعجبتى بية وحبيتة هتقوليلو ازاى رغم ان الشخص دة صاحب حبيبك وهتقولى لحبيبك ازاى لو هو رضى ؟

10_ ودة اخر سؤال وانا عايز اعرف ازاى البنت تخلى الولد يبطل سجاير ومخدرات لو انتى خايفة عليه وبتحبية ولو مقدرش هل هتسبية ولا هتكلمى معه

وفى الاخر خالص يا شباب ويا بنات انا الكلام دة انا بقولة على الاشخاص اللى بيبحوا بعضهم يعنى مش البنت اللى انت ماشى معها ولا الولد اللى انتى ماشية معه
يعنى

المهم في الاخر خالص انا معرفش أجاوب على حاجه من دي خالص

ولا تنسوا الردود
والسلام عليكم ورحمة الله تعالى وبركاته

Alisa

مُساهمةموضوع: رد: عشرة أسئله من القلب لكل شاب وفتاه والردود بين أناملكم ....!!!!!!!!!   عشرة أسئله من القلب لكل شاب وفتاه والردود بين أناملكم ....!!!!!!!!! I_icon_minitimeالثلاثاء سبتمبر 02, 2008 6:06 am

جواب 1 : هسيبوا وأمشي
جواب 2 : مش هيهمني علشان ( كلام الناس لابيأدم ولا يأخر...)
جواب 3 : هحاول ألفت انتباهو انو هذا التصرف وحش بس بردو ( كلام الناس لابيأدم ولا يأخر...)
جواب 4 : أكيد هسيبو
جواب 5 : طبعاً لأ
جواب 6 : هسيبو للأيام عشان يعرف قيمتي
جواب 7 : هعرف اننو بيتسلا معايا و أكيد هقول اننو بيكذب و هسيبوا
جواب 8 : هسيبو طبعاً
جواب 9 : كل شيىء قسمة و نصيب و أنا ما أقدر أتحكم بقلبي , و قلبي حب واحد غيرك ...
جواب 10 : هفهمو انو أنا ما أرضاش اننو حبيبي يكون مدمن و هفهمو اننو لو عندو ارادة هيبطل ادمان ولو ما بطل هسيبو

عندي تعليق على الأسئلة : ليه كلها عن أفعال سيئة !!!

ِAlisa_ leb
احلى عيون

مُساهمةموضوع: رد: عشرة أسئله من القلب لكل شاب وفتاه والردود بين أناملكم ....!!!!!!!!!   عشرة أسئله من القلب لكل شاب وفتاه والردود بين أناملكم ....!!!!!!!!! I_icon_minitimeالخميس مايو 14, 2009 6:14 pm

1-مش هكلمه تاني واسيبه اكييد يدور على وحده متلها

2- مش هعمل حاجه لان كل انسان الو بنفسو وبس
3- اكيد رح اقولوا والفت انتباهو انو عم بيعمل حاجه غلطو الناس عم بتبص النا وهاد ما بيسير
4-اكيد هسيبوه لانو متل هاي الاشكال ما تهممني حتى لو كان حبيبي
5-اصلا مش هرضىيشربها لا معي ولا حتى لو كان لوحده واكيد هسيبوه وامشي ومش افرجيه وشي تاني
6- ولا حاجه هسيبوه وامشي وهو هيعرف قيمتي بعد فتره
7-ازا بحبه ومقرره انا وياه مشروع متل هادا رح انبسط ااكيد بس ازا بيحكي من راسو يعني ما كان فاتحني متل هيك موضوع من قبل اكيد رح ازعل وما احكيه تاني
8-شو يعني بحبه حتى لو بحبه في اشي اسمو كرامتي فوق حبي وفوق كل انسا بالدنيا
9-انا لو بحب حبيبي مش هبص لغيرو ولو بصيت لغير ده بيعني اني ما بحبه
10-اول اشي هفهمه انو لا الدين ولا الشريعه ولا المجتمع ولا اي حدا بيقبل الانسان المدمن ولو بحبني هيترك الادمان اكيد وازا ما تركه هسيبوه

يسسسسسسسسلمو على الاسئله

تحيااااااااااااتي
عبودي

مُساهمةموضوع: رد: عشرة أسئله من القلب لكل شاب وفتاه والردود بين أناملكم ....!!!!!!!!!   عشرة أسئله من القلب لكل شاب وفتاه والردود بين أناملكم ....!!!!!!!!! I_icon_minitimeالجمعة نوفمبر 20, 2009 2:05 am

1. أموت قهر
2. عادي اعتبرها برأت أطفال
3. لا عاد هذي كثيرة الواله ومشيناها
4. طبيعي أتعرف عليه بس امسكه الشارع ( يعني اصرفه)
5. اعمل زيها أخليها فله
6. إن كان يعزني اسمع كلامه
7. ماقدر أجوب
8. اتاكد
9. حسب البنوته إن كانت مثل مأتمنا أبيع الدنيا وشتريها
10. بدون تردد لا

عشرة أسئله من القلب لكل شاب وفتاه والردود بين أناملكم ....!!!!!!!!!
صفحة 1 من اصل 1