منتديات احلى كلام
عزيزي الزائر / عزيزتي الزائرة يرجي التكرم بتسجبل الدخول اذا كنت عضو معنا
او التسجيل ان لم تكن عضو وترغب في الانضمام الي اسرة المنتدي
سنتشرف بتسجيلك

شكرا
ادارة المنتدي




منتديات احلى كلام
 
الرئيسيةالبوابةس .و .جبحـثالمجموعاتالتسجيلدخولدردشة احلى كلام
منتدى
التبادل الاعلاني
بحـث
 
 

نتائج البحث
 
Rechercher بحث متقدم
المواضيع الأخيرة
» ممكن ترحيب كبير
الإثنين مارس 03, 2014 3:16 pm من طرف وحيد

» كيف اجعل منتداي مشهوراً في الأنترنيت يتقاطب عليه الأعضاء و الزوار من كل صوب؟
الأربعاء يناير 29, 2014 1:25 pm من طرف علي معزوز محمد عوده

» سترايك مصر
الإثنين ديسمبر 30, 2013 4:29 pm من طرف Admin

» التعارف الجاد ادخل واتعرف
الجمعة يوليو 05, 2013 11:19 pm من طرف abusama

» حصريا القنوات المشفره قناة الشوتايم وانتظروا المزيد
الأحد مارس 17, 2013 2:11 pm من طرف بيبو بيبو

» تعارف للصداقة
الإثنين مارس 04, 2013 3:01 pm من طرف خالد عزوز

» مرحبا لكم جميعا
الجمعة أكتوبر 26, 2012 12:54 pm من طرف السيف المالي

» قسم سماااااااااع الاغانى مباااااااااااشرة
الخميس سبتمبر 20, 2012 5:11 am من طرف fawzy007

» ممكن تقبلوني عضو
الخميس يناير 12, 2012 4:40 pm من طرف بسو

تسجيل صفحاتك المفضلة في مواقع خارجية
قم بحفض و مشاطرة الرابط a7laklam على موقع حفض الصفحات
الإبحار
 البوابة
 الفهرس
 قائمة الاعضاء
 البيانات الشخصية
 س .و .ج
 ابحـث
منتدى
منتدى

شاطر | 
 

 كيف تخلي الشب المعجب يموووووووووووووت من القهر

استعرض الموضوع السابق استعرض الموضوع التالي اذهب الى الأسفل 
كاتب الموضوعرسالة
امانى



عدد الرسائل : 288
العمر : 30
تاريخ التسجيل : 10/05/2008

مُساهمةموضوع: كيف تخلي الشب المعجب يموووووووووووووت من القهر   الأربعاء مايو 14, 2008 11:27 am

موضوع: كيف تخلي الشب العجب يموووووووووووووت من القهر اليوم في 4:18 pm

--------------------------------------------------------------------------------

هاي لكل البنات الحلوين الامورين انا بدي قلكن ازي تخلو الشب المعجب يموت من القهر يا ريت تتبعي المعلومات(هههههههه):
اولا:لو عطاكي ورده في مكان ما ما تكسفيه خذيها بس لما تروحي سيبي الورده عل الطوله او في المكان الي انتو في.

ثانيا: لو كان في بينكم موعد استنى لما يوصل المكان الي توعدتو عليه بعدين ابعتيلو ماسج انو انت مش رح تقدري تروحي(هههههههه رح يطق)
ثالثا:لو كان ماشي عل الطريق وشفتي وقالك هاي ,طلعي في من فوق لتحت بطرف عيونك وردي السلام بيبروده وكانوا ما في حد امامك.(ههههههه اكيد رح يجن جنونوهههه)
رابعا:لو كنت عم تمشي ومر من جانبك بالسياره وزمرلك ووقف بجنبك اعملي نفسك مش عارفه مين الي بالسياره وبعدين لما يلفت انتباهك ابتسمي وقولي يي سوري دا انت ما انتبهت.
خامس: لو سالك عن الغنيه الي كان مشغلها بالسياره قولي سوري ما نتبهت للغنييه.

سادسا:لو رنلك عل التلفون ما تردي من اول مره وقولي سوري كنت مشغوله.


يا رب ينال اعجابكن يا بنات
وانتظرو المزيد يا شباب
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
ايمان



عدد الرسائل : 22
العمر : 25
تاريخ التسجيل : 13/05/2008

مُساهمةموضوع: رد: كيف تخلي الشب المعجب يموووووووووووووت من القهر   الأربعاء مايو 14, 2008 12:11 pm

هاي اماني هههههههههه والله تعليمات تجنن هههههههههههههههه رح يصير في مجنين كتير ربالعالم
هههههههههههههههه ما رح يضل حدا شب الا ويجن هههههههههههه
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
Admin
Admin
avatar

عدد الرسائل : 2222
العمر : 31
الموقع : www.a7laklam.hooxs.com
الاوسمة :
تاريخ التسجيل : 31/03/2008

مُساهمةموضوع: الله موضوع يجنن   الأربعاء مايو 14, 2008 12:48 pm

بصراحة انا موافئك يا امانى على الموضوع الجامد دة وبنصح كل بنت تعملوا وانشاء الله لو عملتوا تبقى تقابلنى
( اولا ) بالنسبة لو اعطاها الوردة خديها منوا بس قبل ما تخديها لازم تحطى برفنا فى ايدكى اقبل ما تخديها منوا

( ثانيا ) بالنسبة لو كان بينكم ميعاد استنية فعلا بس لما يوصل ما تبعتى له مسج خسارة تضيعى رصيدك معاة ههههههه اول ما يجى سيبة وامشى هههههههه
[center]( ثالثا ) بالنسبة لو ماشية على الطريق وقابلك وقالك هاى ردى علية وطلعى القطرة العين وحطى قاطرة وقليلوا اسف حبيى كانت عينى بتوجعنى هههههههه( رابعا ) لما يكون ماشى بالسيارة وقابلك ابتسمى له فعلا وبعدا كدا اجرى منوااااا ههههههه( خامسا ) لو رنلك على التليفون افتحى علية ودمرى له الرصيد وما تردى علية ههههههه


وفى الاخر اقول لكل بنت تتبع هذة الطريقة مع الشباب تبقى تقابلنى ان لقت حد يتزوجها هههههههههههه
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو http://a7laklam.hooxs.com
سراب



عدد الرسائل : 48
العمر : 27
تاريخ التسجيل : 11/05/2008

مُساهمةموضوع: رد: كيف تخلي الشب المعجب يموووووووووووووت من القهر   الثلاثاء مايو 20, 2008 12:57 am

اصلك غلطان كتيرررررررررررررررررررر يا admin علشان لما البنت تعمل كده يبقوا
الشباب جاريين وراها زي اللي يعملوا سبق علشان يحصلوا على كلمة منها هههههههههههههههههه

flower jocolor
I love you
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
emooo



عدد الرسائل : 14
تاريخ التسجيل : 16/04/2008

مُساهمةموضوع: رد: كيف تخلي الشب المعجب يموووووووووووووت من القهر   الإثنين مايو 26, 2008 12:00 pm

ههههههههههههههههههههه



حلو اوي اوي النصائح ده


شكرا يا اماني فعلا هيتجنن
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
ana leek

avatar

عدد الرسائل : 502
العمر : 34
تاريخ التسجيل : 05/04/2008

مُساهمةموضوع: رد: كيف تخلي الشب المعجب يموووووووووووووت من القهر   الإثنين مايو 26, 2008 5:44 pm

والله يا امانى اللى مش عاوزه تتجوز وعاوزه تعنس هههههههههههههه تسمع نصايحك
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
falcon

avatar

عدد الرسائل : 9
العمر : 31
تاريخ التسجيل : 21/05/2008

مُساهمةموضوع: رد: كيف تخلي الشب المعجب يموووووووووووووت من القهر   الأحد يونيو 01, 2008 12:37 am

بس يا جماعة انا شايف ان امانى ممكن تكون جربت الوضوع دة بس ما اعتقد انها اسقبلت نتيجة كويسة ممكن لو تفكر فى طريقة تانية احسن من الطريقة دى
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
kimo2007

avatar

عدد الرسائل : 13
العمر : 29
الموقع : www.ar-hp.com
تاريخ التسجيل : 30/05/2008

مُساهمةموضوع: رد: كيف تخلي الشب المعجب يموووووووووووووت من القهر   الأربعاء يونيو 04, 2008 3:24 pm

والله راي احمد الى صح الى مش عاوزه تتجوز تسمع كلام امانى ..................وبعدين هتشوف وتدعى على الى كان السبب
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
البرنس وبس



عدد الرسائل : 342
العمر : 29
تاريخ التسجيل : 04/04/2008

مُساهمةموضوع: كيف تخلي الشب المعجب يموووووووووووووت من القهر   الخميس يونيو 05, 2008 10:05 am

ابقى قابلينى لو حد سمع الكلام دة
ومش هتلاقى بنت تسمع الكلام دة
لانى لو سمعتة هتضيع ومش هتلاقى حد يبص حتى فى وشها
سلام
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
امانى



عدد الرسائل : 288
العمر : 30
تاريخ التسجيل : 10/05/2008

مُساهمةموضوع: رد: كيف تخلي الشب المعجب يموووووووووووووت من القهر   الأربعاء يونيو 11, 2008 6:49 am

هاي شكرا لرددكن بس بدي اقول لي البرنس واحمد ووكيمو انو انا كتبت الموضوع دا عن ثقه وبيقول المثل اسال مجرب ولا تسال حكيمبعدين انا ما بقل تعمل كدا لكل شب بس الي بيستهلو .
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
ah_eg

avatar

عدد الرسائل : 68
العمر : 29
تاريخ التسجيل : 29/05/2008

مُساهمةموضوع: رد: كيف تخلي الشب المعجب يموووووووووووووت من القهر   الإثنين يونيو 16, 2008 8:24 am

اولا انا بشكرا الشباب الى ردو رد عظيم وبعدين الوردة هيدهلك على اساس شفقه لانكم ممكن ميكنش فيه معطرعندكم ولا حاجه فتشمى الوردة احسن وبعدين لو شفته فى السياره هروح جرى عليه مصدق لانها ممكن مكنتش ركبت سياره قبل كده وعلى الاغانى ممكن هى الى هتلح عليه انو يشغل حاجه هاديه وحكايه التلفون هى الى بتصل مش هوهههههههههههههههه
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
molto



عدد الرسائل : 71
العمر : 31
تاريخ التسجيل : 04/06/2008

مُساهمةموضوع: رد: كيف تخلي الشب المعجب يموووووووووووووت من القهر   الإثنين يونيو 16, 2008 11:36 am

هههههههههههههههههههههههههههههههههه
انتي بتقولي ايه هو مين بقي اللي هيستني علي بنت بالشكل ده ههههههههههههههههه هو في كده يا اماني لا لا لا انتي بقي مش ناويه علي خير خااالص
شكلك كده هتعملي اضراب عنا قريب
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
 
كيف تخلي الشب المعجب يموووووووووووووت من القهر
استعرض الموضوع السابق استعرض الموضوع التالي الرجوع الى أعلى الصفحة 
صفحة 1 من اصل 1

صلاحيات هذا المنتدى:لاتستطيع الرد على المواضيع في هذا المنتدى
منتديات احلى كلام :: 
حوار الشباب للتعلم والاستفادة
 :: حوار الشباب
-
انتقل الى: